Gyakori kérdések

  • Hogy találhatom meg azt az ékszert amit szeretnék?

    Amennyiben konkrét elképzelés van egy megvásárolni kívánt termékünkről, úgy a keresőben be lehet írni a termék megnevezését vagy annak egy részletét. Ha nincs konkrét elképzelés, akkor a főbb kategóriák között lehet válogatni, hogy megtaláld a megfelelő ékszert amit szeretnél.

  • Hogyan vásárolhatom meg a kiválasztott terméket?

    1. A kiválasztott terméket helyezd a kosárba úgy, hogy megadod a megvásárolni kívánt mennyiséget és ezután rányomsz a KOSÁRBA RAKOM gombra.
    2. Amennyiben minden termék, amit meg szeretnél vásárolni a kosárban van, rá kell kattintani a “TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombra.
    3. Add meg a számlázási és szállítási adatokat. Számlázási név, szállítási cím, e-mail cím és egy telefonszám. Majd válaszd ki a fizetési módot.
    4. Miután leellenőrizted a megadott adatok helyességét a “MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb lenyomásával megrendelheted a terméket/termékeket.
  • Van bankkártyás fizetési lehetőség?

    Webshopunkban kétféle fizetési mód közül tudsz választani:

    • közvetlen banki átutalás
    • utánvételes (készpénzes) fizetés.
  • A rendelésem leadása után mikor várható, hogy kiszállítják a terméket?

    A rendelés leadásától számított 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a raktáron lévő termékek. Amennyiben az adott termék nincs raktáron rendelésed leadását követő legkésőbb 24 órán belül tájékoztatunk róla, hogy mikor lesz raktáron, lesz-e még raktáron.

  • Nem érkezett meg a csomagom, mi tévő legyek?

    Amennyiben nem érkezett meg a megrendelt csomag, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink bármelyikén, hogy haladéktalanul jelezni tudjuk a futárszolgálatnak az esetet.

  • Nem megoldható, hogy egész nap otthon legyek, mikor várható a futár?

    A futár munkanapokon napközben 8-17h között szállítja ki a rendelést, ezért kérjük, olyan címet adj meg szállítási címnek, ahol napközben elérhető vagy (pl: munkahelyi cím).

  • Nem tudtam átvenni a csomagot, mert nem tartózkodtam a megadott szállítási címen. Kiszállítják újra a csomagot?

    Ha a futár nem talál senkit a megadott szállítási címen, akkor ott hagy egy értesítőt rajta egy telefonszámmal amin lehet érdeklődni a csomagról. A futár az első sikertelen kiszállítást követő napon újra megkísérli átadni a csomagot. Amennyiben másodjára is meghiúsul a csomag átadása, abban az esetben harmadjára már nem szállítják ki, hanem a futárszolgálat visszaküldi cégünk részére a csomagot, és a megrendelés így törölve lesz. Ha egy vásárló rendelése(i) sorozatos sikertelen kiszállítást eredményez(nek), abban az esetben fenntartjuk a jogot, hogy vásárlásait töröljük

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Érvényes így a rendelésem?

    Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mail-t a rendelésed leadása után, kérlek ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál meg a rendelésnél. Ha jó e-mail címet adtál meg és ennek ellenére nem érkezett visszaigazoló e-mail, úgy ezt kérlek jelezd bármelyik elérhetőségünk egyikén, hogy minél hamarabb tudjuk orvosolni a problémát. Abban az esetben is kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, ha rendeléskor helytelen e-mail címet adtál meg, hogy leellenőrizzük a megrendelésed meglétét.

  • A külön-külön leadott rendeléseim összevonhatóak?

    Összevonhatóak a rendeléseid ha 24 órán belül történt a leadásuk, mert akkor 1 csomagban tudjuk küldeni a részedre, amennyiben ugyanarra a szállítási címre szólnak.

  • Nem tetszik vagy nem vált be a rendelt termék, hogyan tudom visszaküldeni?

    Ha egy termékünk nem vált be vagy nem tetszik 14 napon belül a vásárló elállhat a vásárlástól és visszaküldheti az ékszert részünkre. Első lépésként vedd fel velünk a kapcsolatot, mi megadjuk a szállítási címet ahova visszaküldheted a csomagot. A visszaszállítási költség viszont ilyenkor a vásárlót terheli. Pénzt visszafizetni abban az estben tudunk amennyiben az ékszer sértetlen és/vagy alig használt állapotban érkezik vissza hozzánk.

  • Hogyan tudom törölni a rendelésem?

    Ha még nem véglegesítetted a rendelésed a “MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb lenyomásával, akkor nincs más dolgod mint törölni a tételeket a kosaradból. Amennyiben viszont elküldted részünkre a megrendelésed, de valamiért meggondoltad magad és mégsem szeretnéd megvásárolni a terméket/termékeket, akkor kérlek mindenképp jelezd ezt az igényt felénk elérhetőségeink bármelyikén a rendelés leadásától számított 24 órán belül, hogy törölni tudjuk rendszerünkből a megrendelésed.